Saturday, April 1, 2017

1st Apr. PPAP  PPAPだぞ

PPAP
4月1日 PPAPだぞ


 
It was snowing in the morning.
  朝雪が降っておりました。


 
Since Kaito had a cough,
  Kaitoマンが咳をしていたので、


 
he saw a doctor.
  小児科にかかりました。


 
 
Our city is covered with snow again.
  また雪に覆われました。


 
We enjoyed shopping and
  買い物を楽しみ


 
bought PPAP bread. (Pen Pineapple Apple Pan=bread)
  PPAPのパンを買いました。ペン・パイナッポー・アッポー・パンです。


 
I had an acupuncture.
  鍼治療を受けました。


 
I cooked okonomiyaki, meat and vegetable pancake, at night.
  夜お好み焼きを作りました。

No comments:

Post a Comment