Saturday, April 22, 2017

22nd Apr. Osakada Park 小坂田公園だぞ

Osakada Park
4月22日 小坂田公園だぞ



 
 
After we played with Kaito,
  Kaitoマンと遊んだ後、


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I went for a jog with flower viewing.
  花見しながらジョギングしました。


 
There used to be a forest here but now
  以前は森がありましたが、今は


 
There are a lot of solar panels.
  ソーラーパネルだらけです。

 
 
On the way back, I visited Osakada Park and
  帰り道に小坂田公園によって、


 
met up with Tamami and Kaito.
  TamamiさんとKaitoマンに会いました。


 
 
 
We walked along the Osakada Pond with flower viewing.
  小坂田池を花見しながら歩きました。



 
 
 
What a beautiful scenery!
  きれいな景色です。


 
Mostly I was staying at home and doing my job and blog.
  ほぼ家にいて、仕事やブログをしておりました。

No comments:

Post a Comment