Sunday, April 23, 2017

23rd Apr. Flower Viewing Around Matsumoto City 松本周辺の花見だぞ

 Flower Viewing Around Matsumoto City
4月23日 松本周辺の花見だぞ


After washing clothes,
  洗濯の後、


 
I went for a short walk with Kaito and then,
  Kaitoマンと短距離の散歩に出かけて、


 
 
 
We moved to Matsumoto for flower view.
  松本へ花見に出かけました。


 
First we visited my favorite restaurant “Kanou”. It was Kaito’s first time.
  最初に和食堂に行きました。Kaitoマンは初めて来ました。


 
 
The cherry blossoms around Matsumoto Castle have fallen.
  松本城周辺の桜は散ってしまいました。


 
 
 
The cherry blossoms at Jouyama Park were still blooming.
  城山公園はまだ咲いていました。


 
 
 
 
 
 
 
 
 
We saw full bloom cherry blossoms at Alps Park.
  アルプス公園では満開の桜が見られました。


 
 
 
 
 
 
 
 
Finally we visited Koubouyama old burial mound and saw cherry blossoms.
  最後に弘法山古墳で桜を見ました。


 
After our flower view, we visited AEON and
  花見の後、イオンと


 
Second Street as usual.
  セカンドストリートにいつも通り行きました。

No comments:

Post a Comment