Sunday, April 2, 2017

2nd Apr. 21km, Sushi   21km・寿司だぞ

21km, Sushi
4月2日 21km・寿司だぞ


 
This is Kaito’s chair, which I bought for US$3 and fixed. It’s working very well.
  300円で買って修復したKaitoマンの椅子です。よく機能しています。


 
They are reading book.
  本読み中です。


 
Around 10 AM, Kaito and Tamami went out for a walk.
  10時頃KaitoマンとTamamiさんはお散歩に出かけました。


 
 
I went for a jog for 21 km (13 miles).
  21kmのジョギングに出かけました。

 
I participate in Nagano full marathon in 2 weeks.
  2週間後、長野マラソンに参加します。


 
First I went up to the mountain pass, 3000 feet high, and
  最初に標高1000mの峠まで上がり、


 
then went down to the Tyrolean Forest Park.
  チロルの森まで下ります。ざっくり言うとこんな感じですが、かなりアップダウンのある山道でよい練習です。


 
Following that we went shopping at the second street.
  その後、セカンドストリートで買い物をしました。


 
Around 5 PM, we went to Zura Sushi restaurant with Tamami’s parents.
  5時頃、Tamamiさんの両親と一緒に蔵寿司へ行きました。


It’s Kaito’s first time to visit Sushi restaurant.
  Kaitoマンは寿司屋へ初めてきました。


 
It was a small party for Tamami’s father. He reached the age limit and retired from his job. Thank you for your trouble. This is our present for him, it means “Please play with Kaito all you want from now”
  Tamamiさんのお父さんへのささやかなパーティーでした。この度定年を迎えご退職となりました。長年お疲れ様でした。これは我々からのプレゼントです! Kaitoマンと思う存分遊んでください!という気持ちです()


 
Maybe next time, Kaito will start eating Sushi.
  たぶん次回Kaitoマンは寿司を食べ始めるでしょう。


 
Lately, sushi restaurants have Chinese noodles and thick white noodles.
  最近は寿司屋にもラーメンやうどんがあります。

No comments:

Post a Comment