Saturday, April 8, 2017

8th Apr. 32 km 32kmだぞ

32 km
4月8日 32kmだぞ


Kaito is training his arms and
  Kaitoマンは腕と、


 
mouth.
  口を鍛えております。


 
Around we visited Okaya city and had lunch at Lake Walk shopping mall.
  昼頃岡谷市のレイク・ウォークで昼食でした。


 
Kaito seems to be interested in the menu for adults.
  大人メニューに興味があるようです。


 
Although we tried to catch Anpanman, we failed.
  アンパンマンを取ろうとしましたが、


 
Following that I went around the lake suwa twice in a rain.
  その後、雨の中、諏訪湖を2周しました。


 
I jogged for 32 km, 20 miles.
  32km程走りました。

 
I have to run for 42 km next week.
  来週42km走らなければなりません。


 
I was very tired but had a good exercise for next week.
  疲れましたが、来週のよい練習になりました。


 
At the end of my jog, I found another second street from lake side so
  ジョギングの最後に、他のセカンドストリートを見つけたので、


 
we visited there. We have 5 second street shops within 1 hour drive.
  行きました。1時間圏内に5つのセカンドストリートがあります。

No comments:

Post a Comment