Sunday, April 9, 2017

9th Apr. Carp Streamer 鯉のぼりだぞ

Carp Streamer
4月9日 鯉のぼりだぞ


 
After I washed clothes,
  洗濯した後、


 
I wrote my blog a little.
  少し山ネコの日記を書きました。


 
Tamami read books for Kaito.
  TamamiさんはKaitoマンに読み聞かせをしました。


 
Tamami’s parents bought the carp streamers for Kaito. In Japan we prepare carp streamers when we were blessed with a boy. Thank you very much!
  Tamamiさんの両親がKaitoマンに鯉のぼりを買ってくれました。ありがとうございます。


 
Kaito is very vigor.
  Kaitoマンはとても元気です!


 
I booked Britney Spears concert ticket on the Internet and finished payment at Family Mart convenient store for Justin.
  香港のJustinさんの為にブリトニースピアーズのコンサートチケットをネット予約し、ファミマで支払いました。



Kaito got Anpanman’s trumpet.
  Kaitoマンはアンパンマンラッパを手に入れました。


 
He may stand up holding onto something soon.
  もうすぐつかまり立ちするかもしれません。

No comments:

Post a Comment