Friday, May 12, 2017

12th May. Tirol, Meeting ,Black チロル・会議・黒だぞ

Tirol, Meeting ,Black
5月12日 チロル・会議・黒だぞ


 
I’m very busy every morning.
  毎朝忙しいです。


 
Kaito sweated a lot.
  たくさん汗をかいていました。


 
 
He never sit gently, hahaha~
  Kaitoマンは絶対にお行儀よく座りません!はっはっは


 
We visited Tirolean Forest as off-campus activities.
  校外学習としてチロルの森へ行きました。


 
They enjoyed making products and observing animals.
  制作活動と動物観察を楽しみました。



After we came back school, I moved to Matsumoto city center right away.
  学校についてすぐに松本へ行きました。


 
We had a meeting of teachers’ association.
  教職員組合の会議でした。


 
On the way back, I ate my favorite Chinese noodles “Matsumoto Black”.
  帰りにお気に入りの松本ブラックを食べました。


 
Good night Kaito~!
  Kaitoマンおやすみ~!

No comments:

Post a Comment