Monday, May 15, 2017

15th May. Brass Band 吹奏楽だぞ

Brass Band
5月15日 吹奏楽だぞ


 
Kaito was listening to Anpanman music and
  Kaitoマンは朝アンパンマンミュージックを聞いて


 
practicing an abacus in the morning.
  そろばん練習をしておりました。


 
Before I left home, I threw garbage with Kaito.
  家を出る前にKaitoマンとゴミ捨てに行きました。


 
We played squat ball and
  スカットボールをして、


 
prepared for making baskets.
  かご作りの準備をしました。


 
The brass band club members of Matsumoto Daiichi High School visited our school and showed their performance.
  松本第一高校の吹奏楽部が来て、演奏を聞かせてくれました。


 
Their performance was so nice that our students couldn’t held standing and dancing.
  素晴らしい演奏だったので、生徒達は立って踊らずにはいられませんでした。

No comments:

Post a Comment