Sunday, May 21, 2017

21st May. In the intervals 合間だぞ

In the intervals
5月21日 合間だぞ


 
After practicing abacus,
  そろばん練習の後、


 
 
I removed honeycombs.
  ハチの巣除去をしました。


 
I sprayed weed-killer. Maybe soon it dies.
  除草剤をまきました。そのうちお亡くなりになるでしょう。


 
We had a meeting of teachers’ association in Matsumoto.
  松本市街地で教職員組合の定期大会がありました。


 
After the meeting, I had lunch at my favorite restaurant Kanou.
  大会の後に、かのう食堂で食べました。


 
There is YAMANEKO doll here.
  ここには山ネコがいます。


 
I bought Mega Potato, French Flies, for Tamami.
  Tamamiさんにメガポテトを買いました。



CX-5 had a safety check at MAZDA car dealer. Since it takes 1 hour and half,
  CX-5が安全点検を受けました。1時間半程かかるので、


 
I visited a groceries store and
  ドンキホーテと


 
amusement store and then
  APINAに行って、


 
got this cushion.
  クッションを手に入れました。


 
It goes well with Kaito.
  Kaitoマンにぴったりです。

No comments:

Post a Comment