Sunday, May 28, 2017

28th May. 10 months, Super Lucky 10か月・とても運がいいぞ

10 months, Super Lucky
5月28日 10か月・とても運がいいぞ


 
 
 
We watched Anpanman.
  アンパンマンを見ました。


 
At the amusement store APINA,
  アピナで、


 
I got this Anpanman photo frame for free because
  アンパンマンのフォトフレームをただで手に入れました。


 
thanks to this advertisement, we can play a crane game twice and I got it on the second try.
  この広告のお陰で、2回クレーンゲームができて、2度目で取ったのです。


 
We enjoyed shopping at the second street and
  セカンドストリートと


 
AEON shopping mall.
  イオンで買い物を楽しみました。


 
 
At the other amusement store, we got another two stuffed animals for free thanks to the advertisement. What a lucky day!
  他のアミューズメントコーナーで、広告のお陰で、さらに2つのぬいぐるみをただで手に入れました。なんてラッキーな日でしょう!


 
 
 
 
Kaito played with tops.
  カイトマンは駒で遊びました。



 
We cerebrated Kaito’s 10 months commemoration with
  カイトマンの10か月記念を


 
very big Anpanman photo frame.
  超デカのアンパンマンフォトフレームと一緒に祝いました。


 
 
 
 
It’s almost the same size as Kaito.
  カイトマンとほぼ同じ大きさです。

No comments:

Post a Comment