Tuesday, May 2, 2017

2nd May. Same Age 同い年だぞ

Same Age
5月2日 同い年だぞ


 
I went for a walk with Kaito to throw a garbage.
  ゴミ捨ての為、Kaitoマンと散歩に行きました。


 
We are making handcraft box.
  手細工の箱を作っております。


 
We played soccer.
  サッカーをしました。


 
After school I had a drinking party with my colleagues of the same age.
  同い年の先生と飲み会をしました。


 
We are the same age and are graduate of the same university. By chance we came together at the same workplace.
  同い年で同じ大学卒業です。たまたま同じ職場に集まりました!


 
Following that we stayed at a public bath with bed room.
  その後健康ランドに泊まりました。


 
I failed to catch a game. Maybe next time.
  獲れませんでした。きっと次は!

No comments:

Post a Comment