Wednesday, May 3, 2017

3rd May. First Boys' Festival 初節句だぞ

First Boys' Festival
5月3日 初節句だぞ


 
I practiced taping video camera for Kaito’s first boys’ day photos.
  Kaitoマンの初節句映像の録画練習をしました。


 
Although Tamami and Kaito were in poor health, we went to a photo studio because we booked Taito’s first boys’ festival photos.
  TamamiさんとKaitoマンの体調はよくありませんでしたが予約していたので、写真館に行きました。


 
 
We took 4 scenes of photos
  4種類の写真を撮りました。


 
 
 
 
 
 
These are photos professional cameraman took.
  プロカメラマンの写真です。



They upload Kaito’s photos on their website. Please check it!
  Kaitoマンの写真がWeb写真館にあげられました。チェックしてください。




Good job Kaito~!
  Kaitoマンお疲れ~!

No comments:

Post a Comment