Sunday, May 7, 2017

7th May. Alps Azumino Park アルプスあずみの公園だぞ

Alps Azumino Park
5月7日 アルプスあずみのだ公園だぞ


 
Kaito’s physical condition is getting better.
  Kaitoマンの調子はよくなっております。


 
We called on the puppy as usual.
  いつも通りこいぬさんを訪ねました。


 
 
We visited Horigane district and me Mr. Namiki, who was a member of Asahi ski club, and his family.
  堀金でスキークラブ部員だったNamikiさんとご家族に会いました。


 
Kaito has started driving.
  Kaitoマンは運転を始めました。


 
 
 
We moved to Omachi city and had lunch at Alps Azumino Park.
  大町市へ移動し、アルプスあずみの公園で昼ごはんを食べました。


 
 
 
 
 
 
There are a lot of attractive things.  
  たくさん魅力的な物があります。


 
We had a very good time there. Thank you for inviting.
  楽しい時間でした。お誘いいただきありがとうございました。


 
On the way back, we visited the Second Street in Hotaka. We are addicted to the store.
  帰りに穂高のセカンドストリートに行きました。セカンドストリート中毒です・・・

No comments:

Post a Comment