Wednesday, July 12, 2017

12th Jul. Turtle, Sushi 亀・寿司だぞ

Turtle, Sushi
7月12日 亀・寿司だぞ



 



When we were playing together,

  一緒に遊んでいる時、



 

Kaito became a turtle.

  Kaitoマンは亀になりました。



 

After school we visited Kappa sushi restaurant. Temporarily this restaurant serves “All-You-Can-Eat” style. 

  放課後、かっぱ寿司に行きました。一時的に食べ放題です。



 

We ate a lot but

  大人はたくさん食べましたが、




Kaito cannot eat it yet.

  Kaitoマンはまだ寿司を食べられません。



 

On the way back, I visited a library and

  帰りに図書館に行って、



 

borrowed some books about Osaka because we are going to Osaka on a school excursion in September.

  大阪に関する本を借りました。9月に修学旅行で行くからです。



 


Kaito ate a lot at home.

  Kaitoマンは家でたくさん食べました。

No comments:

Post a Comment