Friday, July 14, 2017

14th Jul. Farewell Party 送別会だぞ

Farewell Party
7月14日 送別会だぞ


Kaito likes this sofa.
  Kaitoマンはこのソファが好きです。


When he flicks a rubber band, it sounds like guitar.
  輪ゴムを弾いた時、ギターのように聞こえます。







Kaito’s latest trend is climbing stairs.
 Kaitoマンの最新の流行は階段登りです。


One of my colleague, Kazuyo, is having a maternity leave then she finished working today. We had a small farewell party. Thank you for your trouble.
  Kazuyo先生が産休に入るため、今日仕事を終えられました。ささやかな送別会を開きました。大変お疲れ様でした。


We hope to see you and your newborn baby soon. I gave her No. 496 YAMANEKO doll.
  赤ちゃんとともに再会できることを楽しみにしております。山ネコNo.496を渡しました。

No comments:

Post a Comment