Saturday, July 15, 2017

15th Jul. Crawling Race ハイハイレースだぞ

Crawling Race
7月15日 ハイハイレースだぞ


It was Kaito’s first time to participate in a race.
  Kaitoマンにとってレースに参加するのは生まれて初めてでした。


I went for a jog in the morning.
  朝走りました。


Around 11 AM we visited Akachan honpo baby shop in Matsumoto.
  11時頃、松本の赤ちゃん本舗に行きました。


to join the crawling race.
  ハイハイレースに出るために!


 
About 30 babies came together.
  約30名の赤ちゃんが集まりました。


Although he warmed up thoroughly,
  ウォーミングアップはしっかりできましたが、


When he lined up at the starting line,
  スタートラインに立った時、


he started crying and
  泣き始め


didn’t move at all for 3 minutes.
  3分間全く動きませんでした。


He passed the time limite.
  時間切れ・・・


Hahaha~ it’s OK Kaito~. You can do it maybe next time.
  まぁそういうこともありますね~。また次がんばりましょう!


After that we met Yasuhiro, who is an old friend of Tamami and I since we were in the university, and his family.
  その後、大学からの友人Yasuhiroさんと家族に会いました。


His son Sou is very kind to Kaito.
  Sou君はKaitoマンにやさしくしてくれます。


We ate delicious food and had a very good time.
  おいしい料理を食べ、楽しい時間を過ごしました。



Following that, once we moved back to our house and I visited Matsumoto again by train.
  一旦家に帰って、自分だけ電車で松本に再び行きました。


I had an adults’ drinking party with Yasuhiro and Shusuke. We graduated from the same university and are the same age.
  大人の飲み会を開きました。同じ大学卒で同い歳です。

No comments:

Post a Comment