Sunday, July 16, 2017

16th Jul. Lion Anpanman 獅子アンパンマンだぞ

Lion Anpanman
7月16日 獅子アンパンマンだぞ


When we were playing and
  遊んでいて、


eating breakfast,
  朝食を食べている時、


We received Kaito’s birthday gifts from Osaka.
  大阪からKaitoマンの誕生日祝いが届きました。


Kaito likes money.
  Kaitoマンはお金が好きです。


After a long time away, we visited the shopping mall “Forest Mall Okaya“
  久しぶりにフォレストモール岡谷へ行きました。


Tamami likes this new opened Baby Shop “AKIRA”
  TamamiさんはAKIRAと言う新しい店が気にいりました。



We visited a lot of stores and finally.
  たくさんの店を訪れ、最後に、


At the second street,
  セカンドストリートで、



I bought this Anpanman constellation edition. It’s holding a lion, Kaito’s constellation in July.
  アンパンマン星座バージョンを買いました。獅子を抱っこしていて、Kaitoマンの星座です。








Kaito climbed stairs as usual at home.
 Kaitoマンは家でいつものように階段を登りました。

No comments:

Post a Comment