Saturday, July 1, 2017

1st Jul. Baby Fence 赤ちゃん柵だぞ

Baby Fence
7月1日 赤ちゃん柵だぞ


 
After we watched Anpanman,
  アンパンマンの活躍を見た後、


 
Kaito trained his body with climbing stairs.
  階段登りで体を鍛えました。


 
 
We visited Second Street as usual.
  いつも通りセカンドストリートに行きました。


 
After Tamami’s favorite store Mochikichi,
  Tamamiさんお気に入りのもち吉に行った後、


 
I had an acupuncture and then,
  鍼治療を受け、


 
We ate very cheap crapes. It costs US$2 for each.
  安いクレープを食べました。1つ250円です。


 
Following that we moved to Okaya city and
  岡谷市へ行き、


 
We visited another Second Street.
  別のセカンドストリートに行きました。


 
It’s very attractive but we have no space to set it up in my house.
  魅力的なのですが、家に置く場所がありません。


 
Although climbing steep stairs is very important exercise for baby just in case we set up these baby fences. Kaito looks like unhappy, haha… No worry, you can enjoy climbing when we are watching you.
  階段登りは大切な運動ですが、念の為柵をつけてしまいました。Kaitoマンは不満そうです。寂しそうな背中・・・(笑)まぁ親が見ている時に思い切り登りましょう。
階段見たらひたすら登りだすこの習性!ゲレンデに出かけてもリフトに乗らないバックカントリー派だろうか?その場合、初めて履くであろうパンダマークの幼児用スキーに、カットソールにフリーヒールビンディングはあるのだろうか??メーカーにお知り合いがいらっしゃる方教えてくださ~い!



 
We bought 2 baby fences for US$20 at 2 Second Streets.
  2か所のセカンドストリートで2つの柵を2000円で買いました。

No comments:

Post a Comment