Saturday, July 22, 2017

22nd Jul. Complete Medical Checkup2 人間ドックだぞ2

Complete Medical Checkup2
7月22日 人間ドックだぞ2


 
I did work of my school a little bit in my room, because it’s the end of the 1st school term now.
  部屋で少し仕事をしました。今は学期末なのです。こう見えて一応忙しい時期なのです。


 
A heliport is above my room maybe…
  部屋の上にヘリポートがあります。たぶん・・・


 
Around noon, I finished everything. Though doctors said everything is all right, I can receive the official result in 3 week.
  昼頃、すべてが終わりました。医者達は、全部問題なしと言っていましたが、正式な結果は3週間後に出ます。世界記録が出てるでしょうか、ドキドキです。


 
It was a luxurious room.
  豪華な部屋でした。


 
Meals were so small that
  食事は少なすぎだったので、


 
I visited my favorite restaurant Kanou and ate usual menu all I want.
  かのう食堂に行き、心ゆくまで鳥唐揚定食を食べました。


 
I had my hair cut,
  散髪に行き、


 
 
saw a hybrid train, wow!
  ハイブリッドの電車を見ました。


 
I visited MAZDA dealer and CX-5 had a periodical inspection, cars’ medical checkup.
  MAZDAさんに行き、CX-5が定期検診を受けました。ハイブリッドではなく、クリーンディーゼルです。


 
 
 
 
 
 
 
Kaito and I played with this moving toy and then
  Kaitoマンと動くおもちゃで遊び、


 
cheered Anpanman. He is very strong!
  アンパンマンを応援しました。彼は強いです!

No comments:

Post a Comment