Sunday, July 23, 2017

23rd Jul. Water Pistol 水鉄砲だぞ

 Water Pistol
7月23日 水鉄砲だぞ


 
 
 
I jogged in the morning as usual.
  いつも通り朝走りました。


 
I took handmade shower and then
  手作りシャワーを浴び、


 
I washed clothes.
  洗濯をしました。


 
I came here, Tamami’s favorite shop, three times in 3 days.
  Tamamiさんお気に入りの店に3日連続できました。


 
 
We ate crapes,
  クレープを食べ、


 
visited second street as usual.
  いつも通りセカンドストリートに行きました。


 
Kaito ate McDonald’s, Happy Set Menu, for the first time, though
  Kaitoマンは初めてマクドナルドのハッピーセットを食べました。


 
he ate only this pancake.
  ホットケーキを食べただけですが・・・。


 
 
He got a water pistol of Pikachu.
  ピカチューの水鉄砲をもらいました。


 
He became used to climbing stairs now.
  Kaitoマンは階段登りに慣れてきました。


 
He is so close to TV,
  テレビに近いので、


 
 
that I separated him from TV.
  離しました。

No comments:

Post a Comment