Wednesday, July 26, 2017

26th Jul. Magnets, Closing Ceremony マグネット・終業式だぞ

Magnets, Closing Ceremony
7月26日 マグネット・終業式だぞ


 
Tamami likes to collect magnets and
  Tamamiさんはマグネットを集めるのが好きで、


 
Kaito likes to pick them up.
  Kaitoマンはマグネットを手に取るのが好きです。


 
Every morning, Kaito is very busy with playing with two cars,
  毎朝Kaitoマンは2台の車で遊び、


playing alone,
  1人で遊び、


 
playing with me,
  Torojiro先生と遊び、


 
 
climbing stairs.
  階段を登るのに大忙しです。


 
At school we played squat ball and then
  学校で、スカットボールをして、


 
harvested potatoes,
  イモの収穫をし、


 
had a closing ceremony.
  終業式をしました。


 
Our principal is very funny.
  校長先生はとても面白いです。


 
Kaito started using toys with device that moves balls.
  ボールが動く仕掛けのおもちゃで遊び始めました。


 
Around 6 PM, I took train and moved to Matsumoto.
  6時頃電車で松本へ行きました。


 
We had a drinking party. All of students and teachers did very well this school term.
  飲み会でした。1学期、生徒達も先生達もとてもよくやりました。

No comments:

Post a Comment