Thursday, July 27, 2017

27th Jul. Birthday Cake & Handmade Swimming Pool 誕生日ケーキと手作りプールだぞ

 Birthday Cake & Handmade Swimming Pool
7月27日 誕生日ケーキと手作りプールだぞ


 
Kaito managed to sit on a baby chair and
  Kaitoマンはかろうじてイスに座り、


 
eat breakfast, haha
  朝食を食べます。ははは・・・


 
Around 1 PM, I visited the Shiojiri Driving License Center where I complained a lot to its top police office last time.
  1時頃、前回不透明なやり方がおかしいと、県警本部に文句をたくさん言ってやった塩尻交通安全センターに行きました。


 
The most overbearing old officer didn’t appear or he couldn’t appear as we expected.
  予想通り、一番態度の悪かった職員は出てきませんでした。というより出て来られなかったというのか。


 
Jeiku passed a lot of tests but
  Jeikuさんはたくさんの試験をパスしましたが、


 
Unfortunately he failed the driving skill test. He only left it so maybe next time.
  残念ながら運転技能テストで落ちました。それを残すのみなので、多分次回!

 確かに試験官の言っていることは間違っていないので、今回はその事に文句は言いませんでしたが、この試験官、終了後に車を片づける時に発進のウィンカーも出さずに、そして急加速!しまった~携帯で録画しておけばよかった~。そして今流行りのSNS! こちらも多分次回! 正しいこと言ってるだけじゃなくて、自分も実行しろよな!!


 
Following that Rizu and Jeiku called on Kaito and gave him these
  その後、Rizu先生とJeikuさんがKaitoマンを訪ねてきて、


 
birthday cakes. Wow! Thank you so much!
  誕生日ケーキをくれました。ありがとうございます!


 
Thank you for visiting us. We had a very good time.
  訪ねてきてくれてありがとうございました。楽しい時間でした。


 
After that I made the handmade swimming pool for Kaito.
  その後、Kaitoマンに手作りプールを作りました。


 
The neighbor’s kids came and helped me.
  隣の子が来て手伝ってくれました。


 
It must be enough size for Kaito.
  Kaitoマンには十分な大きさだろう!!


 
 
We filled up the pool with water.
  水を満たしました。


 
Maybe tomorrow Kaito can use it.
  多分明日、Kaitoマンが使えるでしょう。

No comments:

Post a Comment