Friday, July 28, 2017

28th Jul. Happy First Birthday 誕生日おめでとうだぞ

Happy First Birthday
7月28おめでとう日 誕生日おめでとうだぞ



A year ago today, Kaito was born. Happy first birthday Kaito~!
  去年の今日、Kaitoマンが生まれました。1歳の誕生日おめでとう!


 
His birthday present from me is
  お父ちゃんからの誕生日プレゼントは


 
handmade swimming pool!
  手作りプールです!わっはっは~


 
 
 
Although Kaito was just standing, because he cannot walk yet,
  まだ歩けないので、Kaitoマンはただ立っているだけですが、


 
He seemed to be satisfied with the pool.
  Kaitoマンはプールに満足してくれているようでした。


 
Anyway this swimming pool is very big for Kaito.
  とにかくこのプールはKaitoマンにはとても大きいです!


 
At school we played squat ball.
  学校でスカットボールをしました。


 
This is my lunch today.
  今日の昼食


 
On my way back home, I bought some parts for Kaito’s swimming pool.
  帰り道にKaitoマンのプールに使う部品を買いました。


 
Kaito received a lot of gifts from relatives.
  Kaitoマンは親戚からたくさんの贈り物を受け取りました。


 
Around 5 PM, we visited Cannery Row with Tamami’s parents.
  5時頃Tamamiさんの両親と一緒にキャナリーロウに行きました。


 
We had Kaito’s first birthday party.
  Kaitoマンの1歳の誕生日会を開きました。


 
He looks like doing a welcome speech.
 ウェルカムスピーチをしているようです。


 
Happy first birthday Kaito~!
  初めての誕生日おめでとう!

No comments:

Post a Comment