Friday, July 7, 2017

7th Jul. Sale1 販売だぞ1



Sale1
7月7日 販売だぞ1


 
Kaito got into my room while I was doing my work.
  仕事中にKaitoマンが部屋に入ってきました。


 
He seems to like an adventure.
  Kaitoマンはアスレチック好きのようです。


 
We went to the shopping mall, I city, to have sale.
  販売の為にアイシティに行きました。


 
 
I saw a lot of hand spinners, whow!
  たくさんのハンドスピナーが目につきました。


 
 
 
We displayed our work.
  製品を展示しました。


 
This is my course. My basket is blue and white.
  うちの作業班です。Torojiro先生の製品は青白です。


 
We were working hard.
  一生懸命働きました。


 
Kaito likes to mess up a room.
  Kaitoマンは散らかし好きです。

No comments:

Post a Comment