Saturday, July 8, 2017

8th Jul. Sale2 販売だぞ2

Sale2
7月8日 販売だぞ2


When I go upstairs to dry clothes,
  洗濯物を干しに2階へ上がる時、


Kaito leads me.
  Kaitoマンが導いてくれます。


He never sit gently, Hanai
  Kaitoマンは決してお行儀良く座りません・・・ははは~


We had a sale as well today.
  今日も販売がありました。


I made the back ground to decorate our work beautifully. They were sold out immediately.
  製品をきれいに見せるために背景を作りました。すぐに売り切れました。


At last, my basket was sold.
  ついに自分が作ったカゴが売れました~!


 
When we were eating lunch, we saw the famous character “Ko Rirakkuma” Anyway it was very nice sale activity.
  昼ご飯を食べている時、小リラックマを見かけました。良い販売活動でした。



Since I went to work on a holiday, I couldn’t play together with Kaito a lot. Maybe tomorrow.
  休日出勤だったので、Kaitoマンとたくさん遊べませんでした。明日ね~!

No comments:

Post a Comment