Thursday, August 10, 2017

10th Aug. Sea bathing, Bottle, Darts, Hand spinner 海水浴・ボトル・ダーツ・ハンドスピナーだぞ

Sea bathing, Bottle, Darts, Hand spinner
8月10日 海水浴・ボトル・ダーツ・ハンドスピナーだぞ


 
I woke up at 8 AM.
  8時頃起きました。


 
I found the YAMANEKO which I gave to Justin in Tonga in 2010. Thank you for displaying.
  2010年にTongaJustinさんにあげた山ネコを見つけました。飾ってくれてありがとうございます。




Justin also lives in a high mansion. Here is Hong Kong.
  Justinさんもまた高いマンションに住んでいます。ここは香港です。



After we had light breakfast,
  軽い朝食の後、



We moved to the beach close to Tuen Mun.
  屯門近くのビーチに行きました。



First we had lunch with Lam Bert.
  Lam Bertさんと昼食を食べました。



We enjoyed sea bathing.
  海水浴を楽しみました。


 
Since the water quality is not good compared with Tonga, I swam only for 3 minutes.
  水質がTongaに比べて良くなかったので、3分だけ泳ぎました。沖縄の離島や東京都所属の離島などを除く日本の海では一生泳がないと決めていますが、ここは香港なので少し泳ぐことにしました。水の汚さレベルは大阪の海です・・・。


 
Following that I gave No. 497 YAMANEKO to Lam Bert. He is cat person and one of his jobs is radio personality. He is famous in HK. Until we meet!
  山ネコNO.497をLam Bertさんにあげました。彼は非常にネコ好きで、仕事の一つがラジオのパーソナリティーなので、香港で有名人です。また会いましょう!



After that we moved to Tuen Mun.
  その後、屯門にきました。


 
This plastic bottle is rare in Japan.
  このボトルは日本では珍しいです。多分・・・



 
We had dinner with Kathy.
  Kathyさんと夕食。

Following that we enjoyed darts game.
  その後ダーツをしました。


 
It might be my first time to do a darts game.
  ダーツのゲームをしたのは初めてだったかも知れません。


 
Luckily I won once.
  運よく一回勝ちました。


 
I gave No. 498 YAMANEKO to Kathy. 
  山ネコNo.498をKathyさんにあげました。


 
I came back to Tsim Sha Tsui at 9:40 PM.
  尖沙咀に9時40分に帰ってきました。



Although I was very sleepy, I went out to see a night view because Im leaving HK tomorrow.
  眠たかったですが、夜景を見に行きました。明日香港を経つからです。



The night view of HK is very beautiful.
  香港の夜景はとてもきれいです。


Since its quality seems to be good, I bought another 5 hand spinners for souvenir from the Indian shop.
  ハンドスピナーの品質が良さそうなので、もう5つお土産としてハンドスピナーを買いました。

No comments:

Post a Comment