Saturday, August 12, 2017

12th Aug. Return 返却だぞ 「Return」

Return
8月12日 返却だぞ


 
I stayed in the Internet café as usual.
  いつも通りネットカフェ難民でした。


Here is the new Shinjuku Bus Terminal.
  バスタ新宿です。


At 10 AM, I departed Shinjuku.
  10時新宿を経ちました。


After 3 and half hours I came back to Nagano.
  3時間半後、長野に戻りました。



I gave a lot of souvenirs to Kaito and Tamami.
  KaitoマンとTamamiさんにたくさんのお土産を渡しました。


Kaito likes Panda’s hand spinner and
  Kaitoマンはパンダのハンドスピナーと


twinkling one.
  光っているのが好きです。
I returned a pocket wifi. It was very useful in Hong Kong.
  ポケットWifiを返却しました。とても役に経ちました。



We climbed up stairs.
  階段を登りました。

No comments:

Post a Comment