Monday, August 14, 2017

14th Aug. Entrance 玄関だぞ

Entrance
8月14日 玄関だぞ




We watched Anpanman in the morning.
  朝、アンパンマンを見ました。


 
Around 11, we moved to the lake Suwa and
  11時頃諏訪湖へ行き、


 
Kaito and Tamami walked along the lake a little.
  KaitoマンとTamamiさんは湖に沿って少し歩きました。


 
I went to a shop not to buy
  Torojiro先生は店へ行きました。


 
this swimming pool slide but to buy some parts to
  この水泳用滑り台を買うためではなく、


 
set the special equipment called Sasubei
  さすべぇを取り付けるパーツを買いにいきました。


 
Tamami doesn’t have to hold a parasol while she is pushing a baby carriage.
  Tamamiさんはベビーカーを押している時、傘を持っている必要がありません。



Kaito looks happy.
  Kaitoマンは嬉しそうです。




We had a luxurious lunch at Cannery Row in Suwa.
  諏訪のキャナリーロウで豪華な昼食でした。


 
We enjoyed shopping.
  買い物を楽しみました。


 
No game today, oh man!
  今日は獲物無し・・・



We watched Anpanman again.
  アンパンマンをまた見ました。




Kaito practiced going down and going up at the entrance.
  Kaitoマンは玄関で登り降りの練習をしました。

No comments:

Post a Comment