Tuesday, August 15, 2017

15th Aug. Footbath, Komagane 足湯・駒ケ根だぞ

Footbath, Komagane
8月15日 足湯・駒ケ根だぞ


 
We played together on a bed.
  ベッドの上で遊びました。


 
Around 10 AM, we visited Minowa, Ina, and Komagane.
  10時頃、箕輪、伊那、駒ケ根に行きました。


 
At Ohshiba Park,
  大芝公園で、


 
Kaito tried to take a footbath for the first time.
  Kaitoマンは初めて足湯に挑戦しました。


 
It might be…
  多分


 
too hot for him.
  熱すぎたかもしれません・・・。


 
 
 
At Kantenpapa Factory,
  かんてんぱぱ工場で


 
we had a taste of a jelly.
  ゼリーの試食をしました。


 
 
At Komagane, we had late lunch and
  駒ケ根で遅い昼食を食べ、


 

enjoyed sightsee in the rain.
  雨の中、観光を楽しみました。


 
On the way back, we visited the Second Street in Ina and
  帰り道に伊那のセカンドストリートと


 
APINA amusement park then,
  アピナに行き、


 
I got the stuffed toy Doraemon at my first attempt.
  ドラえもんを1回で獲りました。



We had a very good time today.
  良い一日でした!

No comments:

Post a Comment