Wednesday, August 16, 2017

16th Aug. AEON Mall in Kofu 甲府イオンだぞ

AEON Mall in Kofu
8月16日 甲府イオンだぞ


 
Kaito eats food by hands.
  Kaitoマンは手で食べます。


 
We went to the AEON mall in Koufu, Yamanashi Prefecture.
  甲府のイオンモールに行きました。


 
It’s much bigger than that of Matsumoto and is extending its floor space.
  松本イオンよりずっと大きくて、されに拡張しています。


 
Kaito found Anpanman on the ceiling.
  Kaitoマンが天井のアンパンマンを見つけました。


 
He got a balloon art Anpanman.
  風船のアンパンマンを手に入れました。




No game today…
  獲物無し・・・


 
We enjoyed All-you-can-eat-buffet.
  食べ放題を楽しみました。


 
Although we forgot to take a photo of it, there were a lot of delicious food.
  写真を撮り忘れましたが、おいしい料理がたくさんありました。


 
Finally we visited Tamami’s favorite store, Mochikichi, in Koufu and then
  最後にTamamiさんお気に入りのもち吉、甲府店に行き、


 
went back to Shiojiri. It takes us 1 hour and half by expressway.
  塩尻へ戻りました。高速で1時間半かかります。


 
Kaito watched Anpanman before sleep.
  Kaitoマンは寝る前にアンパンマンを見ました。



I drank sake, which Tamami bought for me last year in Tohoku district.
  去年Tamamiさんが東北地方で買ってきてくれた酒を飲みました



No comments:

Post a Comment