Thursday, August 17, 2017

17th Aug. Fireworks nearby 小坂田の花火だぞ

Fireworks nearby
8月17日 小坂田の花火だぞ



Kaito has started to point at something.
  Kaitoマンは何かを指差し始めました。


 
After a long time away, I visited my school. The summer vacation is almost over.
  久しぶりに学校に行きました。夏休みもほぼ終わりです。


 
This is the menu of my favorite restaurant near my school.
  学校近くのお気に入りの食堂のメニューです。



I went back home early and watched fireworks in the Osakada Park nearby.
  早く帰り、小坂田公園の花火を見ました。



We can watched it from our house.
  家から見られます。


 
A year ago today, Kaito came back from Tamami’s parents’ house temporarily and watched this fireworks for the first time, though he was sleeping. Time fries and Kaito is growing quickly.
  1年前の今日、Kaitoマンは一時的に実家から帰ってきて、初めて花火を見ました。寝ていましたけど・・・。時間が経つのははやいですね~そしてKaitoマンは成長しております。

No comments:

Post a Comment