Saturday, August 19, 2017

19th Aug. New Bakery, The first haircut 新しいパン屋・初めての散髪だぞ

New Bakery, The first haircut
8月19日 新しいパン屋・初めての散髪だぞ


 
We watched Anpanman.
  アンパンマンを見ました。



Kaito feels a lot of things with his hands.
  Kaitoマンは色々な物を手で触ります。



Kaito can go down stairs slowly.
  Kaitoマンはゆっくり階段を下りることができます。



He started eating with a fork.
  フォークで食べ始めました。


Kaito and Tamami went for a walk and
  KaitoマンとTamamiさんは散歩に行き、



I jogged for 6 miles.
  Torojiro先生は10km程走りました。


 
We ate buckwheat noodles at the cheapest restaurant around our house.
  家の近くで一番安い店で蕎麦を食べました。


 
It tastes good I think.
  おいしいと思います。


 
After Kochouan, Japanese-style cake and Western-style cake shop,
  胡蝶庵に行った後、


 
We visited the bakery, SWEET for the first time.
  初めてSWEETという新しいパン屋さんに来ました。


There are a lot of breads there and we can have a taste as we like.
  たくさんのパンがあり、試食が楽しめます。



 
After Tamami’s favorite shop, Mochikichi,
  Tamamiさんお気に入りのもち吉に行った後、


 
I had an acupuncture.
鍼治療を受けました。


 
We cut Kaito’s hair for the first time. He has thin hair.
  Kaitoマンの髪の毛を初めて切りました。髪が薄いです。

No comments:

Post a Comment