Friday, August 25, 2017

25th Aug. Steamed Potato 蒸かしイモだぞ

Steamed Potato
8月25日 蒸かしイモだぞ


 
Kaito wasn’t awake before I left home.
  Kaitoマンは出勤前に起きませんでした。


 
We had a presentation about our school excursion.
  修学旅行の発表をしました。


 
We enjoyed squat ball in our classroom.
  教室でスカットボールをしました。


 
We cooked steamed potato. It tasted nice.
  蒸かしイモを作りました。おいしかったです。


 
 
 
 
We played together with a hand spinner and climbing stairs.
  ハンドスピナーと階段登りをして遊びました。

No comments:

Post a Comment