Saturday, August 26, 2017

26th Aug. Point at next food 指差しだぞ

Point at next food
8月26日 指差しだぞ


 
I jogged in the morning.
  朝走りました。


 
Lately Kaito stands up while he is eating food and
  最近Kaitoマンは食事中に立ちあがり、


 
points at the food he wants next.
  次に食べたい食べ物を指差します。


 
 
 
He continues pointing until Tamami gives it to him.
  Tamamiさんがそれをあげるまで、とことん指差し続けます。


 
I visited docomo cell phone shop. I will buy a new one soon.
  ドコモショップに行きました。多分そろそろ新しい携帯を買います。


We visited a lot of shops.
  たくさん店を巡りました。


 
We ate lunch at SWEET bakery.
  SWEETで昼食でした。


Kaito likes this playground equipment next to the bakery.
  Kaitoマンが好きな遊具です。パン屋に併設されています。


At the amusement center I got this bear on my 6th try.
  このくまさんを手に入れました。6回目で・・・。


 
I lent 5 DVDs.
  5枚のDVDを借りました。

No comments:

Post a Comment