Sunday, September 10, 2017

10th Sep. White Bear 白クマだぞ


White Bear
9月10日 白クマだぞ


Kaito asked me to read the book “Mou nen ne = Time to sleep” in the morning.
  Kaitoマンは朝に、もうねんねの本を読んで欲しいとお願いしてきました。


 
After I jogged around my house,
  家の周りを走った後、


 
I moved to Matsumoto and
  松本へ行き、


 
cheered my students participated in the swimming competition.
  水泳大会に参加していた生徒たちを応援しました。


 
Around noon, we met up near SWEET bakery and
  昼頃SWEETの近くで集合し、


 
I visited my favorite Chinese noodles restaurant nearby.
  近くのハルピンラーメンで食べました。


 
Kaito and Tamami had lunch at SWEET bakery.
  KaitoマンとTamamiさんはSWEETで食べました。


 
 
Kaito really likes to play with these playground equipments.
  Kaitoマンはこれらの遊具が大好きです。


 
I got this white bear at APINA amusement store
  APINAでこの白クマさんを


 
at my first attempt.
  一発でしとめました。




Following that we enjoyed shopping and then,
  その後買い物を楽しみ、




watched Anpanman.
  アンパンマンを見ました。

No comments:

Post a Comment