Friday, September 15, 2017

15th Sep. Cord コードだぞ

ord
9月15日 コードだぞ


 
Kaito is interested in a cord for
  Kaitoマンは


 
charging mobile phone battery.
  携帯充電器のコードに興味があります。


 
We have to be careful with an electric shock.
  感電に気をつけなければなりません。


 
We watched Doraemon movie and
  ドラえもんの映画を観て


 
practiced for a small sports day.
  ちょっとした運動会の練習をしました。


 
The photos of our school excursion completely covered the wall.
  修学旅行の写真が壁を覆い隠しました。


 
Once I came back home and then
  一旦家に帰って、


 
moved to Matsumoto city center.
  松本市街地へ行きました。


 
We had a party given in appreciation of our school excursion. We had a very good time.
  修学旅行慰労会でした。楽しい会でした。



I never come to Matsumoto city center without eating this garlic Chinese noodles after drinking party.
  松本市街地に来て飲み会後に、このラーメンを食べないことはありません。

No comments:

Post a Comment