Saturday, September 16, 2017

16th Sep. Overnight Trip 一泊旅行だぞ

Overnight Trip
9月16日 一泊旅行だぞ


 
Kaito spins a pinwheel.
  Kaitoマンは風車を回します。


 
Kaito meditates.
  Kaitoマンは瞑想します。


 
Since we have three straight holidays, we went to Yamanashi.
  3連休だったので、山梨にいきました。




First we visited AEON mall renewed lately.
  最初新しくなったイオンモールにきました。


 
Anpanman was still at the ceiling.
  アンパンマンはまだ天井にいました。


 
Kaito enjoyed crawling on a lot of sofas.
  Kaitoマンはたくさんのソファ上でハイハイを楽しみ、


 
we enjoyed shopping for 5 hours because it was raining whole day long.
  親は買い物を5時間程楽しみました。ずっと雨でしたので・・・


 
We are addicted to Mochikichi Japanese sweet shop.
  もち吉中毒です。


 
Today’s hotel. It was Kaito’s first time to stay in a hotel in Japan, though he stayed 2 nights in Hotels in Hong Kong.
  Kaitoマンは日本のホテルに泊まるのは初めてでした。香港のホテルには2泊してますけど・・・。

No comments:

Post a Comment