Monday, September 18, 2017

18th Sep. Waterproofing, Pig, Batting, Meat, Playground Slide 防水・ブタ・バッティング・肉・滑り台だぞ

Waterproofing, Pig, Batting, Meat, Playground Slide
9月18日 防水・ブタ・バッティング・肉・滑り台だぞ




After we exchanged greetings with Anpanman,
  アンパンマンに挨拶した後、


 
We watched Anpanman.
  アンパンマンを観ました。


 
When it’s raining, he puts on the waterproof helmet to protect his head because Anpanman’s head is made of a bean-jam bun.
  雨の時、アンパンマンは頭を守る為に防水ヘルメットをかぶります。アンパンでできてますからねぇ・・・。


 
After practicing abacus,
  そろばん練習の後、


 
We visited APINA and
  アピナへ行き、


 
failed to catch Mickey.
  ミッキーを逃しました・・・


 
Kaito got this pig by small basketball game.
  Kaitoマンが小さなバスケットボールゲームでブタをゲットしました。


I practiced batting.
  打撃練習をしました。


At the meat festival, I bought 2 bowls of rice for US$2 for each.
  肉フェスで2杯のどんぶりを1つ200円で買いました。


We enjoyed shopping and eating as usual.
  いつも通り買い物と食事を楽しみました。


We are addicted to SWEET bakery and Mochikichi Japanese sweets shop.
  SWEETともち吉の中毒です。


At the Shounai Park, Kaito used these playground equipments for the first time.
  Shounai公園でKaitoマンはこれらの遊具を初めて使いました。


It was his first time to play with a playground slide.
  Kaitoマンは初めて滑り台をしました。




I got this coffer for free by lots of TV program.
  めざましテレビの当たりくじでコーヒーを手に入れました。


Kaito experienced a lot today.
  Kaitoマンは今日たくさんの経験をしました。

No comments:

Post a Comment