Friday, September 22, 2017

22nd Sep. Crutch 松葉杖だぞ

Crutch
9月22日 松葉杖だぞ



Kaito was crawling as usual in the morning.
  Kaitoマンは朝いつも通りハイハイしていました。


 
I was crawling too because I had pulled muscle yesterday.
  自分もハイハイしていました。昨日肉離れをしたからです。


 
Since my leg hurts terribly, I took leave and went to the clinic I often visit to have acupuncture.
  歩けないほど脚がひどく傷むので、年休をもらい、いつも鍼を打つ天寿堂へ行きました。


 
When I finished acupuncture, I heard that Kaito, Tamami and her mother were eating bread at SWEET bread shop near the clinic.
  鍼を終えた時、Kaitoマン、Tamamiさんとお母さんが天寿堂近くのSWEETでパンを食べていると知りました。


 
We meet up there though I was walking on crutches.
  そこで会いました。松葉杖ですけど・・・


 
After lunch, I went back home and finished some work at home.
  昼食の後、家に帰り、家でいくつか仕事を終えました。


My walking or crawling speed is the same as Kaito now.
  歩く(ハイハイする)スピードは今Kaitoマンと同じスピードです・・・

No comments:

Post a Comment