Saturday, September 23, 2017

23rd Sep. Business Trip on Saturday 土曜出張だぞ

Business Trip on Saturday
9月23日 土曜出張だぞ


 
I played together with Kaito and then,
  Kaitoマンと遊びました。


 
I moved to Nagano City to participate in the meeting of Teachers’ Association.
  教職員組合の会合の為、長野市に移動しました。


 
Though Nagano City is very far (60 miles) from my house and my leg hurts, thanks to cruising function I didn’t have to use my leg a lot while driving.
  長野市は家から90kmあって、脚はひどく傷むのですが、クルージング機能のお陰で、脚を使わず運転できるので助かりました。

  
After the AM meeting
  午前中の会合の後、


 
I ate lunch at my favorite restaurant, Fumiyoshi.
 お気に入りの文佳食堂で食べました。もちろんチキンカツライス!


After PM meeting,
  午後の会合の後、



I visited another favorite Chinese noodles restaurant called Tenka Ippin. It’s unique in Nagano, although there are plenty of Tenka Ippin restaurants in Osaka and Tokyo.
  天下一品に行きました。大阪、東京ではたくさんありますが、長野県では唯一の天一です。



Kaito is starting to use Anpanman toy’s another function.
  Kaitoマンはアンパンマンのおもちゃの他の機能を使えるようになりました。

No comments:

Post a Comment