Sunday, September 24, 2017

24th Sep. At a park 公園でだぞ

At a park
9月24日 公園でだぞ


 
We watched Anpanman in the morning.
  朝アンパンマンを観ました。


 
This is his special deadly blow, screw punch.
  必殺技のスクリューパンチです。




After breakfast,
  朝食の後、


 
Kaito and Tamami went for a walk, I stayed at home because my leg hurts.
  KaitoマンとTamamiさんは散歩に出かけました。Torojiro先生は脚が痛むので家でした。


 
Kaito likes to watch the things spinning.
  Kaitoマンは回っている物を見るのが好きです。


 
We had lunch at a park.
 公園で昼食でした。


 
Kaito and Tamami sat on the ground. I sat on a bench because I had pulled muscle.
  KaitoマンとTamamiさんは地面に座りました。Torojiro先生は肉離れなのでベンチに座りました。



 
This park is close to Jikkaseki Weir.
  拾ケ堰の近くです。


 
Kaito and Tamami enjoyed a playground slide and
  KaitoマンとTamamiさんは滑り台と、




this playground equipment.
  この遊具を楽しみました。




We enjoyed shopping.
  買い物を楽しみました。


 
Finally we visited SWEET bread shop because
  最後にSWEETに来ました。なぜなら


 
we are addicted to it.
  中毒だからです。


 
Kaito weaves his hands with
  Kaitoマンは



watching the fan on the ceiling.
  天井のファンを見ながら手を振ります。


 
I received new marathon shoes but I’m not sure whether I can participate in Matsumoto Marathon next week, it depends on whether I can recover from the pulled muscle by that day or not.
  新しいマラソンシューズを受け取りましたが、来週の松本マラソンに出られるかどうかわかりません。肉離れが治るかどうかにかかっています。




Kaito hasn’t played with this toy for a long time.
 久しぶりにこのおもちゃで遊びました。


 
INCA KOLA is the best!
  インカコーラが一番うまいです!

No comments:

Post a Comment