Saturday, September 2, 2017

2nd Sep. 13 months 13か月だぞ

13 months
9月2日 13か月だぞ


After I played together with Kaito,
  Kaitoマンと遊んだ後、




I had a meeting in Azumino.
  安曇野で会議でした。


 
Around noon, we came together at Sutamina Tarou, grilled slices of meat restaurant.
  昼頃すたみな太郎に集合しました。


 
This is All-You-Can-Eat buffet.
  食べ放題です。


 
We ate a lot.
  たくさん食べました。


 
After the restaurant, we visited Hotaka and enjoyed shopping.
  すた郎の後、穂高で買い物を楽しみました。


I got this bear at my first try.
  一発でこのくまさんを獲りました。


 
Finally we visited AEON in Toyoshina district on the way back.
  最後に帰り道豊科イオンに寄りました。久しぶりです。


 
This bear is slightly different from that one I got last week.
  このくまさんは先週獲ったのとは少し違います。


Kaito likes them maybe…
  Kaitoマンは気にいっています。多分・・・




Lately Kaito turns on these switches himself and enjoys sounds of animals.
  Kaitoマンは最近自分でスイッチを押して、動物の鳴き声を楽しみます。


He never sit gently, haha…
  Kaitoマンは決して行儀よく座りません・・・。


 
Since we were busy on weekdays, we celebrated Kaito’s 13 months day.
  平日は忙しかったので、週末に13カ月祝いをしました。

No comments:

Post a Comment