Sunday, September 3, 2017

3rd Sep. Playground Slide 滑り台だぞ

 Playground Slide
9月3日 滑り台だぞ


 
We watched Anpanman.
  アンパンマンを見ました。


 
I replenished PC printer ink tanks with ink. It’s very cheap.
  プリンタインクを補充しました。安いのです!


 
Kaito’s foot got caught between the baby fence.
  Kaitoマンの足が柵に挟まりました。


 
I had my hair cut and
  散髪して


 
Tamami and Kaito shopped a little bit,
  TamamiさんとKaitoマンは少し買い物をして、




We visited au mobile phone shop.
  auショップに行きました。


 
 
While Tamami was negotiating, Kaito and I were playing with this playground equipment.
  Tamamiさんが相談している時、遊具で遊んでいました。


 
A playground slide seemed to be very new for Kaito.
  Kaitoマンにとって滑り台はとても新しいもののようでした。




Following that we had lunch at SWEET bakery.
  SWEETで昼食でした。


 
Kaito likes this playground equipment in the park next to the bakery.
  Kaitoマンはパン屋の隣の公園の遊具が好きです。


 
I borrowed these books from the city center library.
  中央図書館で本を借りました。


 
We had a very good day.
  良い一日でした。


 
Good night Kaito~
  Kaitoマンおやすみ~

No comments:

Post a Comment