Wednesday, September 6, 2017

6th Sep. School Excursion 2 修学旅行だぞ2

School Excursion 2
9月6日 修学旅行だぞ2


 
We spent most of time in Universal Studio’s of Japan today.
  ほとんどUSJで過ごしました。



After SNOOPY ride we bought souvenir.
  スヌーピーの後、土産を買いました。



The student I am in charge of doesn’t want to enjoy attractions so
  担当の生徒がアトラクションに乗ったり見たりしたがらないので、



we continued just walking except for 40 minutes lunch time break and
  ただただ歩き続けました。40分間の昼ごはん休憩と


 
20 minutes WATER WORLD show.
  20分間のウォーターワールドショー以外は・・・。




We walked about 15 rounds of the theme park.
  園内を15周位しました。


 
My pedometer showed 30,000 steps for 5 hours.
  歩数計は5時間3万歩を記録していました。




Following that we got on the ship, Santa Maria.
  その後、サンタマリア号に乗りました。

No comments:

Post a Comment