Thursday, September 7, 2017

7th Sep. School Excursion 3 修学旅行だぞ3

chool Excursion 3
9月7日 修学旅行だぞ3


 
Our destination of the third day was only the aquarium called Kaiyuukan.
  三日目の目的地は海遊館だけでした。


 
Since we could enter the aquarium earlier than normal visitors, thanks to the priority ticket for school excursion, we saw a lot of rare sceneries.
  学校特典で、優先入場をして一般より早く入ったので、珍しい景色がたくさん見られました。


 
Anyway, we had a very good time for 3 days but…
  3日間良い時間を過ごしましたが、


 
everything was not new for me maybe because I’m from Osaka.
 全てがTorojiro先生にとって新しいものではありませんでした。多分大阪出身だからでしょう・・・。


 
Kaito greeted me with a smile.
  Kaitoマンは笑顔で迎えてくれました。

No comments:

Post a Comment