Friday, September 8, 2017

8th Sep. Ueda City, Sushi 上田・寿司だぞ

Ueda City, Sushi
9月8日 上田・寿司だぞ


 
 
I jogged in the morning.
  朝、走りました。


 
 
We moved to Ueda city via Misayama Tunnel. I used to do a part time job here when I was in my university.
  三才山トンネル経由で上田市に行きました。大学生の頃ここで自給6000円バイトをしておりました。早朝4時から-20度以下の中、車の上に乗った動く足場でトンネルのつらら落とし。寒冷地手当・危険手当付きまくりの最高バイトでした。


 
 
First we visited Tamami’s ancestors’ grave.
  Tamamiさんの先祖の墓参りに行きました。


 
I took a look the shopping mall, Ario, and then,
  Arioショッピングモールの下見をして、


 
We arrived at our destination, Kappa Sushi Restaurant.
  目的地のかっぱ寿司に着きました。


 
We enjoyed All-You-Can-Eat buffet.
  食べ放題を楽しみました。


 
 
 
 
 
Finally Kaito has started eating sushi from egg.
  ついにKaitoマンは寿司を食べ始めました。だし巻き卵からです。


 
We ate 50 plates of Sushi.
  50皿食べました。


 
Kaito looks very happy.
  Kaitoマン幸せそうです。


 
Following that we tried the crane game at Ario shopping mall but failed to catch Anpanman.
  Arioで挑戦しましたがアンパンマンは獲れませんでした・・・。


 
We moved to AEON shopping mall.
  イオン上田店に行きました。


 
We found Tamami’s favorite store for kids, Akira.
  Tamamiさんお気に入りのAkiraを見つけました。

No comments:

Post a Comment