Saturday, September 9, 2017

9th Sep. Half-melon shaped bun メロンパンだぞ

Half-melon shaped bun
9月9日 メロンパンだぞ


I read Kaito this book in the morning.
  Kaitoマンに本を読みました。


I jogged around my house for 6 miles.
  家の近所を10kmほど走りました。



Kaito helps us with drying clothes.
  Kaitoマンは洗濯物干しを手伝ってくれます。


 
Around 4 PM, we moved to Hotaka and
  4時頃穂高へ行き、


 
got this character called Melon panna for US$2. She is Anpanman’s friend and her face is a half-melon shaped bun.
  200円でメロンパンナちゃんを手にいれました。アンパンマンのお友達です。


 
We got this SOOPY bag for free in a bingo game.
  ビンゴでスヌーピーのバッグを手に入れました。


 
After that we visited Tamami’s favorite bakery “SEET” in Hotaka.
  Tamamiさんお気に入りのSWEETのパン屋、穂高店に行きました。



Kaito was playing at the kitchen for kids.
  Kaitoマンはお子ちゃま用のキッチンで遊んでいました。


 
We visited Kochouan, Japanese sweet shop.
  胡蝶庵に寄りました。


 
Since it was very late, I ate dinner out.
  遅くなったので、外食しました。

No comments:

Post a Comment