Friday, October 13, 2017

13th Oct. Cultural Festival 1 文化祭だぞ1

Cultural Festival 1
10月13日 文化祭だぞ1


Kaito is playing music box car.
  Kaitoマンはオルゴールカーで演奏していました。


 
We had a cultural festival today.
  今日は文化祭でした。



We enjoyed stage performance.
  ステージ発表を楽しみました。



After school we prepared for the sale tomorrow.
  放課後明日の販売の準備をしました。


 
I had an acupuncture after work. I have another full marathon the day after tomorrow.
  鍼治療を受けました。明後日もう1つフルマラソンがあるのです・・・。



Although Kaito got car carrier he doesn’t have a lot of cars to load.
  Kaitoマンはキャリヤカーを手に入れましたが、乗せる車がたくさんはありません。



Good night Kaito~!
  Kaitoマンおやすみ~!

No comments:

Post a Comment