Sunday, October 15, 2017

15th Oct. Ohmachi Marathon 大町マラソンだぞ

Ohmachi Marathon
10月15日 大町マラソンだぞ


 
We woke up around 6:30 AM,
  6時半頃起きました。



Kaito crawled on the futon.
  布団の上をハイハイしました。


 
Yamanaka guest house is pretty good and is located near Kashimayari ski field, one of my favorite place.
  民宿やまなかはとても良かったです。お気に入りの鹿島槍スキー場の近くです。


 
At 8 AM, Tamami and Kaito took me to the start point.
  8時にTamamiさんとKaitoマンがスタートまで送ってくれました。


 
We started at 8:50.
  8時50分スタート



Although my right leg hasn’t recovered from pulled muscle,
  まだ右脚の肉離れは治っておりませんが・・・



I managed to overcome 600 feet vertical drop and the distance of full marathon within a time limit.
  何とか制限時間に、標高差200mと42.195kmの距離を走り切れました。


Tamami and Kaito were waiting for me at the goal point.
  ゴールでTamamiさんとKaitoマンが待っていました。


 
On the way back, we visited Second Street and
  帰りに、セカンドストリートと



SWEET bakery in Hotaka.
  穂高のSWEETに寄りました。


 
Though I didn’t run fast today, I was very tired. I am lack of physical strength.
  速くは走りませんでしたが、とても疲れました。体力不足です・・・。

No comments:

Post a Comment