Monday, October 16, 2017

16th Oct. New Skies, New AEON 新しいスキー・新しいイオンだぞ

New Skies, New AEON
10月16日 新しいスキー・新しいイオンだぞ


Kaito has started using new function of this Anpanman toy.
  Kaitoマンはアンパンマン玩具の新しい機能を使い始めました。


This is a tap water.
  水道です。


We visited Tamami’s favorite bakery, not SWEET but ANTIQUE.
  Tamamiさんのお気に入りパン屋、SWEETではなくANTIQUEに行きました。


They have All-You-Can-Eat buffet style.
  食べ放題もあります。


We visited the latest AEON mall because it was a weekday and I took a day off to make up for the cultural festival on Sat.
  文化祭の代休で休みだったので、新しいイオンモールに来ました。


There are a great many attractive things especially for Kaito.
  特にKaitoマンにとって、たくさん魅力的な物があります。


Stubborn owner’s ski shop is very close to the latest AEON so I visited there and bought my new ski, which I reserved last time I visited here, for at 60 % off.
  学生時代から通いつめる頑固親父のスキーショップがイオンの近くにあるので、前回予約した新しいスキー板を60%オフで買いました。


I bought US$1,400 skies for US$560. Crazy price! Because here is stubborn owner’s shop. Haha~
  14万円の板が5万6千円で買えました。カスのような値段です。なぜならここは頑固親父の店だから!!


Maybe this is my 3rd time to buy non OGASAKA brand skies. The stubborn owner recommended me ELAN.  
  たぶんオガサカ信者の自分にとって、オガサカ以外の板を買うのは20年間で15本位買ってる中で3回目です。頑固親父が勧めるのと安かったので、ELANで挑戦してみることにしました。ショートターン専用板です。


After we went back home, I played together with Kaito. Anpanman is very strong!
  家に帰ってKaitoマンと遊びました。アンパンマンは強いです!

No comments:

Post a Comment